نامه های نا گفته

خرید بک لینک

جاده، پای پیاده

منم و آخر خط یه دوستی ساده

اشکام نمیشه پنهون

دوباره بغضمو میشکنه نم نم بارون

http://dl.nicmusic.orgicmusic/008/043/06-Puzzle_Band_Jadeh.mp3

نامه های نا گفته ...

ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال می‌کنید

برچسب: خبر داری که شهری روی لبخند تو شاعر شد ؟ چرا این گونه, کافرگونه, بی رحمانه, می خندی؟, نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 13:43

دلم را که مرور میکنم
تمام آن از آن توست
فقط نقطه ای از آن خودم
روی آن نقطه هم
میخ میکوبم
و قاب عکس تو را می آویزم.

نامه های نا گفته ...

ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال می‌کنید

برچسب: قاب عکس,قاب عکس دیجیتال,قاب عکس به انگلیسی,قاب عکس رزین,قاب عکس دیجیتال سونی,قاب عکس چندتایی,قاب عکس برای فتوشاپ,قاب عکس چوبی,قاب عکس نمدی,قاب عکس سفید, نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 23:28

دیروز را ورق می زنم و خاطرات گذشته را مرور می کنم .

در روزهای بی تو بودن

صدای خش خش برگها را از لابلای صفحات پاییزی می شنوم

و التماس شاخه ها را که در حسرت دستهای سبز تو مانده اند.

نامه های نا گفته ...

ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال می‌کنید

برچسب: مرور خاطرات,مرور خاطرات گذشته,مرور خاطرات عشق,مرور خاطرات بد,مرور خاطرات تلخ,مرور خاطرات شعر,متن مرور خاطرات,جمله مرور خاطرات,مرور خاطراتم,مرور خاطرات قدیمی, نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 23:27

کاش سالها یک گوشه فقط به عکسِ تو زل میزدم اما نمیگفتم "دوستت دارم!"این جمله گاهی میتواند موجبِ "رفتن" شود...عشق گاهی تمام شادی ها را می بلعد...راست اش من از رفتنِ تو میترسیدم!حاضر بودم یک عمر در حسرت بوسه باشماما نمیگفتمعاشق چشمانِ سیاه ات هستم...گاهی باید "عشق" را پیش از تولد دفن کردکاش هیچ گذشته ای با هم نداشتیمآن وقت میتوانستم باز تو را ببینمو بی هیچ ترسی حالت را بپرسمچقدر پرسیدن حال ساده اتبعید شده است حالا... نامه های نا گفته ...

ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 23:27

اصلاً بعضی از ما آدمها تمايل به خودآزاری داريمخوشمان می آيد خودمان را زجر بدهيممی رويم آنجاها كه نبايدمی بينيم عكسهايی را كه نبايدگوش می كنيم به آهنگهايی كه نبايدتمامِ فولدرهايی كه سالها مخفی بودند را باز می كنيم و ساعتها در آن غرق می شويم...كافه ای را می رويم كه در آنجا يكبار از دنيا رفتيمصفحه ای را روزی صدبار رِفرِش می كنيم كه از حالش باخبر شويم...می دانيد...مقصر خودمانيمو از همه انتظار داريم كه ما را درک کنند. دوست دارم مقصر باشم گله ای نیست http://dl.media7.ir/music/94/8/Yas%20-%20Boghz%20Yani%20(Ft%20AaMin)%20[128].mp3 نامه های نا گفته ...

ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 23:27

جودی عزیزم آفرین بهتخوشحالم که بلاخره از همه جا منو حذف کردی از همون اولم جایگاهی نداشتمولی همیشه یاد این جملت میفتمکه تو یه روز جمعه تو رفته بودی محل خودتون و سه روز نبودیمن مثل دیونه ها تو نقشه اونجا رو نگاه میکردمیدفعه این پیامت اومد برام :یادت باشد.تو یادگار آن روزهایی هستی که نه فراموش میشوند و نه تکرارولی الان فهمیدم همش در حد یه حرف بوددر حد دلخوش کردن منیا بهتر بگم خر کردنم http://dl.behmusic.com/music/1395/05/Irani/Reza%20Malekzadeh%20-%20Ajab%20Deli[128].mp3 نامه های نا گفته ...

ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال می‌کنید

برچسب: تو یادگار روزهایی هستی که نه فراموش میشوند نه تکرار, نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 23:26

اینکه توقع داشته باشم

چون تو رادوست دارم تو هم دوستم داشته باشی

مثل این می ماند توقع داشته باشم

یه گرگ مرا نخوره چون من اونو نمیخورم

نامه های نا گفته ...

ما را در سایت نامه های نا گفته دنبال می‌کنید

برچسب: به یادت هستم حتی اگر, نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 23:26

صفحه بندی